Известие

Collapse
No announcement yet.

въпрос относно долните носачи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Носача се сменя лесно без да се развива карето от главината. Откача се биалетката, вилицата и кормилниа накрайник и се сменя точно за 15 мин. от тук на сетне. Влиза си като у тях си. Вкарва се първо шарнира в главината, вдига се главината с крик на горе и са нанизва носача на магарето.

    Това е. Не сеправете на тарикати да не се минете! Щото заклещиш ли го веднъж на някъде край. Развиваш вече хептен всичко.
    Абе процедурата е ясна, ама шарнирът не искаше да влезне за малко - опираше отгоре в главината и колкото и да го чупех не ставаше. Резбата ли беше по-дълга?

    Comment


    • #32
      Е, и при мен не е влязло с "арееее хоп" ама сравнително лесно стана. Не помня много. Това беше лятото. И не ги сменям вски ден, че да помня точно процедурата.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Е, и при мен не е влязло с "арееее хоп" ама сравнително лесно стана. Не помня много. Това беше лятото. И не ги сменям вски ден, че да помня точно процедурата.
        Ами просто питах

        Comment


        • #34
          Аз до сега не съм успял да сложа нов носач без да откача горния шарнир и гайката на карето. Марката е Технород може при другите да е по-късо стеблото с резбата, но не влиза за малко, опира от горната страна на шенкела. Стари носачи, с много разбити шарнири съм вадил по лесния начин.
          Alfa Romeo 75 24V

          Comment


          • #35
            Вие ме убихте. Аз точно Технорот сложих за долни. Не съм бутал гайката на карето. Даже на скоро сменях маншона на вътрешното каре и махах полусоката заедно с главината. Откачих и шарнира на долниа носач и на горния и на кормилната щанга, и спираните апарати. И долния носач си излезе идеално. После влезе пак по същия начин. незнам какво ги правите и как ги мъчите.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #36
              Това на подемник, на канал или на земята със крокодил?
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #37
                При мен колата беше на подемник и не стана колкото и да го мъчихме. Накрая - гайката

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Вие ме убихте. Аз точно Технорот сложих за долни. Не съм бутал гайката на карето. Даже на скоро сменях маншона на вътрешното каре и махах полусоката заедно с главината. Откачих и шарнира на долниа носач и на горния и на кормилната щанга, и спираните апарати. И долния носач си излезе идеално. После влезе пак по същия начин. незнам какво ги правите и как ги мъчите.
                  Бате уважавам те,но в момвнта говориш глупости,невъзможно е да смениш носач на 156 за 15 мин.
                  Какво имаш впревдид под смяна,сваляш гумата,сваляш стария,слагаш новия,и слагаш гумата-това е смяна,а не сваляш стария и наместваш новия.В 90% от случаите,проблема с носачите на 156 е завиването на болтовете
                  П.С.Ако искаш да спечелиш 1000 лв.,заповядай в сервиза да смениш носача за 15 мин.,ако го направиш ти давам 1000 лв.
                  Last edited by Mury; d.m.y г., 10:07.
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #39
                    Нямах предвид това. Имах предвид махането на стария и слагането на новия. Избиване на шарнира, развиване на болтовете му към магарето и монтирането на новия. Свалянето на гумата, вилицата и кормилния накрайник си е друга част от процедурата. Визирах просто само процедурата по демонтаж и монтаж на носач.

                    Разбира се цялото време за което е смяната е около час, че и повече. Исках да кажа, че не съм имал трудности разираш ли? Всичко си се развива лесно и си влиза и излиза.

                    ---------- Post added at 10:49 ---------- Previous post was at 10:43 ----------

                    Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                    При мен колата беше на подемник и не стана колкото и да го мъчихме. Накрая - гайката
                    Най-добрия начин е следния:

                    1. Махане гума.
                    2. Избиване на шарнира на долния носач (като гайката остава завита на върха на болта)
                    3. Избиване на шарнира на кормилния накрайник (като гайката остава на болта).
                    4. Откачане на биалетка
                    5. Откачане на вилицата от амортисьора и отстраняването и изцяло.
                    6. Откачане на кормилния накрайник.
                    7. Развиване на носача от към магарето.
                    6. Откачане на шарнира на носача.

                    И обратно по същия ред монтажа на новия. Първо шарнира на носач, после носаа към магарето и така. Другото е ясно. Никакви трудности и блъскане с чука.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Бате уважавам те,но в момвнта говориш глупости,невъзможно е да смениш носач на 156 за 15 мин.
                      Какво имаш впревдид под смяна,сваляш гумата,сваляш стария,слагаш новия,и слагаш гумата-това е смяна,а не сваляш стария и наместваш новия.В 90% от случаите,проблема с носачите на 156 е завиването на болтовете
                      П.С.Ако искаш да спечелиш 1000 лв.,заповядай в сервиза да смениш носача за 15 мин.,ако го направиш ти давам 1000 лв.
                      Това за всички ли се отнася за 1000те лева, че имам нещо в предвид.
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • #41
                        Бе ти за 15 мин само инструменти не мож си нагласи. Как за 15 мин
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                          Това за всички ли се отнася за 1000те лева, че имам нещо в предвид.
                          С флекса и аз мога
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение

                            Никакви трудности и блъскане с чука.
                            А как извади шарнирите, като са на конус и освен с яко блъскане с чук нямат вадене?
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

                            Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

                            Comment


                            • #44
                              Има си скоби за тези неща колега.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Има си скоби за тези неща колега.
                                Хитро, но в домашни условия.... Пък и сигурно с тях е по-лесно!
                                Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

                                Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

                                Comment

                                Working...
                                X